فرمت فایل دانلودی: .docx فرمت فایل اصلی: docx تعداد صفحات: 46 حجم فایل: 153 کیلوبایت قیمت: 8800 تومان
توضیحات: تحقیق ارائه کلاسی درس سمینار مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت با موضوع شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بیمه، در قالب فایل word و در حجم 46 صفحه.
بخشی از متن: از مهم ترین ویژگی های شرکت های موفق جهانی، شناخت دقیق مشتریان، تعریف مناسب از بازار هدف ،توانایی ترغیب کارکنان برای ارتقای کیفیت و اهمیت دادن به مشتریان است. تولید و ارائه خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، نقش مهمی در صنایع خدماتی ایفا می کند. در واقع امروزه رضایت مشتری و کیفیت خدمات به عنوان مسائل حیاتی در اغلب صنایع خدماتی به شمار می روند(Stafford et al 2010:21 ). عرضه خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب در سطح عالی به طور مستمر باعث ایجاد مزیت رقابتی برای چنین سازمان هایی می شود که از جمله این مزایا می توان از ایجاد موانع رقابتی، افزایش وفاداری مشتریان، تولید و عرضه خدمات متمایز، کاهش هزینه های بازاریابی و تعیین قیمت های بالاتر و . نام برد (Palmer 2010:19). همچنین باید به این نکته توجه کرد که مشتری راضی، منبع مناسبی برای تبلیغات شرکت است؛ به بیان دیگر، صاحب نظران دانش بازاریابی، مزایای زیادی برای وفاداری شمرده که برخی از بارزترین آنها عبارت اند از : کاهش هزینه های جذب مشتریان جدید، کاهش حساسیت مشتریان به تغییرات و قیمت ها، منافع حاصل از ارزش طول عمر مشتری، عملکرد مثبت از طریق افزایش قدرت پیش بینی و افزایش موانع برای ورود رقبای جدید (Gee al 2010:78).
فهرست مطالب: مقدمه: وفاداری مشتریان تعاریف وفاداری برخی دیگر از تعاریف وفاداری تعاریف مشتری تاریخچه وفاداری مشتریان وفادار مزایای وفاداری رابطه بین رضایت و وفاداری مراحل تکامل وفاداری مشتریان رضایت و وفاداری جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری سنجش و ارزیابی وفاداری نحوه سنجش وفاداری سنجش وفاداری افراد روش انجام کار سنجش شاخصهای وفاداری جمعی و گروهی اهمیت موضوع وفاداری مشتری اهمیت مشتری رضایت مشتری تاریخچه رضایت مشتری مزایای رضایت مشتری روش های اندازه گیری رضایت مشتری تعریف هایی از بیمه سودآوری شرکت بیمه کاهش هزینه های بازاریابی افزایش فروش ضرورت بیمه در وفاداری مشتریان تاریخچه بیمه در ایران بیمه و وفاداری و رضایت مشتری نقش وفاداری در صنعت بیمه بررسی پیشینه تحقیق نتیجه گیری
درباره این سایت